December 07, 2011

ya. seperti selalunya, aku tak dapat apa aku nak. dan, apa yg aku suka dan sayang juga, selalunya berakhir dengan pantas. my life cycle memang begini. tapi hidup diteruskan. Hanya Allah yang tahu, mungkin semua tu tak perlu untuk aku, tak perlu untuk aku bawa pada masa depan. ya, waktu2 macam ni proses belajar. belajar tentang kehidupan :)
  ALLAH TIDAK MEMBERI APA YG KITE HARAPKAN..TAPI ALLAH MEMBERI APA YG KITE PERLUKAN
kita plan, kita usaha, kita tawakal, Tuhan yang menentukan. dalam proses berusaha tu lah kita belajar, jangan putus asa. dalam proses tawakal tu lah kita belajar erti redha.
     
3 course yang aku sangat minat.
marine biology interior design biomedical science 
forensic science biology major
 
 perkara2 utama yang aku nak buat sebelum kahwin.  teheehee :D
 at least tengah nak sambung Master dalam mana2 course di atas
scuba license
travel dengan member2. at least 3-4 tempat, berlainan negara.
lifeguard training (walaupun macam impossible tapi..kawan aku, adlan boleh je)
ada kereta sendiri, Mini Cooper S ;D
rumah? ok. 

             
 

No comments:

Post a Comment