December 22, 2010

SENYUM SENYUM :)

hehe tengah senyum ye? sakit hati !!! heh.
aku penaaaaaaaat. :(
adik aku bukan nak tolong~ dah ah suka sepahkan rumah. hadoih!


AKU KEMAS RUMAH TADI, SAMBIL DENGAR LAGU SANTANA. pergh, melodi tak nak kalah dah macam dangdut. okay right away aku tulis blog ni just after habis mop2 lantai. tak tahan dah dengar lagu CARLOS SANTANA tuh. wuaargh dah macam bibik! abah dah tak nak hire bibik dah. sebab abah taknak ada orang lain dalam rumah. tak best. and? AKU LAH MANGSA. jadi bibik. seroooooooonok sangat. aku paling suka part adik2 aku buang sampah merata2. sengaja aaa kan nak menyusahkan aku. bukan tak reti buang dalam tong sampah. saja je!! aaaargh.
huehue. jap agi nak mandi. euwww i know. sorry cakap kat korang. haha :D

aku target semua nie :)




CANON dulu then NIKON






hihi nak yang kiri tu :D




>

MINI COOPER S grey

huahuahua. dan.................. handphone baru! tapi tak decide nak yang mana. nanti dulu :)


okay. nie lagi satu kes. dah lama tak pergi tempat nie balik. rindu sudah. last time, I went there in 2007. Few months after the tsunami's hit on this island. But seriously the Thailand's ministry of tourism did their best. They cleaned up that island efficiently and I'm impressed as we all knew that at that time Phuket was one of the places that had serious damage resulting from the tsunamis. All cleaned up in just 4 months. weeee let's see where i've been in Phuket, Thailand :



seriously best doe. tapi enn, bahaya taw swim kat situ, aku tengah2 swim jea, ada minah salah cakap 'hey watchout there's a snake between that rocks '. aku pun...ikut dia blah tempat lain. nampak cantik enn? woih panas gilaaa tengah hari. boleh main masak2 time tu. time aku datang tu, kan after tsunami, semua coral pecah tersadai tepi pantai tu. baaaanyak! air memang crystal clear. hehehe, travel semua pulau yang ada kat phuket, best~. banyak pulau wehh. hehe naik speedboat dengan jews. Those jews boleh pulak duduk sebelah arabians? weii aku duduk diam2 tengok jea. :D
pengalaman pusing2 ronda2 kesemua pulau yg ada kat phuket.. the best~!!





ini pula. Phuket Town. hmmmm yg nie tak best takde apa sebab baru lagi. town lain best. yg dekat2 tepi laut tu. shopping!!! pergh. :)




okay iniiiii diaaaaaa. pantai ni lah yg aku cakap dekat sebelah jea town yg best untuk shopping tu. lg tambah best shopping sebelah laut, sea breeze~ :D
tp mcdonald's takleh singgah ah kat town tu. Non Halal. Hamburger




PHUKET FANTASEA. best attraction of thailand award in year 2007. weeee~ best~
pergi sana petang balik tengah malam. dont worry, bukan ayah aku drive kat sana.
harga masuk tmpat nie, tak ingat lah. tapi agak mahal. sebab harga package includes shows, games, and dinner . other than that, bawak duit extra aaa nak shopping dalam town tmpat nie :)



ini palace of elephant. tmpat gajah2 buat show :) tp gajah takut aaa tengok. besar doe. anak gajah, terlalu cute sampai aku tak tahan tengok. hadoihh mata anak gajah tu .... macam suruh aku cari mak dia jea. tension aku tengok. kat dalam tuh, berapa jam entah show dia. siap ambik2 gambar for family, baru masuk dalam tengok show :D ( wajib ambik gambar, dah bayar package enn )



BEWARE. GAJAH BUAT SHOW.




DINING HALL. besar wehhh. kat tepi2 tu ada stalls... and ada buffet. stalls tu banyak makanan jepun. tapi buffet dia... heh sedap ingat sampai hari ini esok dan hari seterusnya. sebab fav aku, thai's dishes. alamak perut dah berbunyi. *perut lapar* yang best kat situ... eat what you want, grab what you can, tambah lah berapa kali pun kau suka. tu yang mat saleh pedasss jea. merah muka. tapi aku suka TOMYAMMMMMMMMMM yum yum yum. sedap~ lagi pedas lagi best!



byeeeeeee. jumpa lagi phuket. aku berazam nak sampai sini lagi~ :D
huahua. pergi KRABI, PHUKET pulak lah. kat situ best untuk pasangan suami isteri yang baru je kahwin ( honeymoon ). alaaaaaa, korang ada tengok cerita korea ? FULL HOUSE tu? haaa kan after diorang kahwin naik yacht pergi sana, pastu ada naik basikal tepi pantai tu? yg makan ice cream sambil jalan2 kat phuket town tu? semua tuh kat PHUKET. cuma chalet dia tu kat KRABI ISLAND. jauh dari phuket town.

hehe, korang, jom lah pergi phuket. best! sumpah. paling suka pergi round pulau2 dia. nak cerita kat sini, panjang sangat -.-
takpa lah. tadi dah cerita sikit sudah. kang aku rindu phuket pulak _._'

okehhhhh peeps. thanks for viewing :)
daku sudah habis merepek.

No comments:

Post a Comment