November 13, 2011

SPECIAL THANKS TO YOU GUYS

bila teringat zaman sekolah menengah kan, ishh rasa macam.. kelakar la aku ni. macam bengong pun ada kan.
tapi, ada jugak la kawan2 aku ni sabar melayan perangai tak semenggah aku, ada jgak kawan2 yang penat mendengar masalah aku yg boleh buat novel tu, penat melayan and penat bersabar dengan aku. terima kasih :')

Nurhafizah Ibrahim, i love you. Kau sahabat dunia akhirat. Sayang sampai hujung nyawa. Kau selalu nasihat aku, thanks, aku takut gak kalau kau takda. sape nak nasihat and bebel-bebel kat aku kan. Kau tu nampak je macam tu, tapi.....pergh nakal takyah cakap ah. suka buli aku -.- hehe. kau hutang dgn aku, aku nak cubit kau. geram tahu tak. haha


Puteh Nur Sofea, kau pun, i love you. Ingat tak? time form 1, form 2 kau duk belakang aku kat dalam kelas. form 3 akhir2 tahun pun sama. macam-macam cerita keluar. thanks jadi tempat aku luahkan perasaan. hehehe. wehh rindu kau hari-hari!


Siti Rohaida  kau, selalu backup aku time gaduh dgn syuhada and azim time form 1. haha, garang giler kau. kau pun, thanks. i love you. selalu gak buli aku dia ni. heh


Mohamad Syuhada ha dia ni memang sengal. nasib je duduk depan aku time form 1. malang gak nasib aku hari2 bertekak dgn dia neh. tapi, dia banyak tolong aku sebenarnya. aku ada masalah pun, dia tengok je, dah tahu aku ada masalah. pastu time form 2, kau penolong aku kan. memang tak boleh harap sangat! geram aku. heh. okay la, kau pun, terima kasih, selalu datang rumah aku. teman aku gi sekolah. tapi hampeh! aku jalan kaki, kau  naik basikal. btw, aku ingat lagi rahsia kau time form 1. mwahahaha 


Muhammad Ameer betul tak aku eja nama kau? takut nanti kena marah. heheh. okay, kau, berjutaaaaa terima kasih !! aku rasa time form 4, kau lah paling banyak aku cari. sorry eh. menyemak je. tapi, entah, sebab aku rasa fikiran kau matang, lagipun, kau je lah yang ada kat kelas tu yg aku rasa boleh percaya 120% , boleh simpan rahsia tak macam budak lelaki lain. pergh mesti tersebar luas. tapi kan, kenapa kau tak tampar je aku bagi sedar? kan senang. aku rasa kau banyak sabar dengan aku. kau dengar je kan masalah aku yg tak habis2 tu....  sorryyyyyyyyyy banyak buang masa kau dengar masalah aku. sorry gak kalau kau ada sakit hati dengan aku and aku terbuat kau marah ke. heheh


Szers banyak memori dengan korang.. thanks! :)


Zikri Zaharudin and Nadiatul Akmar  thanks. zikri, aku ingat lagi time aku baru keluar sabda, kau lah yang text aku. kau cakap be strong semua tu. nad, thanks sebab nad ada time sal nak cakap dengan nad..


Birunians  pergh ni ramai. semua baik dengan aku. tapi, haziq, selalu buat muka ketat depan orang tapi belakangggggg mmph perangai gila2 dia keluar. faiz ayam, deen, thanks ajar aku addmaths and buat lawak ! bu, kau lagi lah. thanks. err, zaza, farah, aimi, berjuta terima kasih.. yg lain thanks too! ;)


Samudera thanks! korang semua ngam dengan aku. best kawan dengan korang sepanjang aku duduk kat Perak. nisya, wani, cyla zyra resha lynn pjah eka ekin wawan faz zatie daaaaaan semua! nisya and zyra thanks sebab slalu pick up aku , :) . korang sporting . rindu nak karaoke dengan korang kat marina island , bbq kat teluk batik. arab, kau kelakar giler, aku tak pernah tak gelak dengan apa yg kau cakap. nanti aku balik sana eh. oh rinduuu




best dapat jumpa korang~ 
semua perangai lain-lain. unik. I love you guys :')
don't you ever leave me 


dengar ni okay?

No comments:

Post a Comment