November 10, 2011

KHAS untuk kawan-kawan lelaki aku. sila baca.



actions speak louder than words.
tapi macam mana lah nak tahu, kan?
nanti terperasan payah. tak ke malu nanti ishhhh. 

tapi bagi aku, nak cakap "i love you", cakap sekali je dekat aku. tu dah cukup utk bgtahu aku betapa susahnya untuk dia confess apa dia rasa, betapa payahnya nak keluar dr mulut dia, betapa beraninya dia nk confront, betapa ikhlasnya dia selama ni sebab dia selalunya tunjuk dengan attitude or tingkah laku dia je,  and bg aku, lelaki yg tak mudah nak cakap "i love you" tu lah yg betul-betul sayangkan aku. macam abah aku. dia tak cakap, tp dia tunjuk. dia bgtahu kat anak2 dia dgn cara dia sendiri. jarang dia nak cakap dgn perkataan. yg lain semua tu dia tunjuk dgn usaha dia, dgn tingkahlaku dia.  aku tak perlu dgn perkataan tu. kalau aku ajar budak 2 tahun cakap "i love you" pun, dia akan cakap kat aku "i love you". tp dia tahu ke makna "i love you" tu? taaaaaak kan? point aku kat sini, " i love you " tu semua orang boleh cakap kat aku. tapi aku tak tahu, kalau diorang tu betul2 ikhlas ke tak. so, bagi aku, yg betul2 ikhlas ialah org yg tunjuk dengan tingkahlaku and attitude dia, sebab bukan senang nak tunjuk dengan cara tu. 

sebenarnya, post ni untuk member-member lelaki dalam hidup aku. yes, dalam kalangan korang, aku tahu siapa yg penting, siapa yg tak. siapa yg ikhlas, siapa yg tak. siapa yg sanggup kongsi suka duka, siapa yg tak. dan aku sentiasa tahu, siapa yg aku sayang. bukan apa, mesti ada yg rasa macam aku tak hargai ...kan? 
tahu tak? aku sayang korang. sangat dowh. aku boleh nangis taw kalau korang rasa sakit hati ke, merajuk ke, sebab.....sebab aku sayang  lah. korang sentiasa tolong aku, protect aku, jaga aku, nasihat aku, sentiasa ada time aku tak tahu nak bebel/mengadu kat sape, sentiasa support aku walaupun kadang2 rasa nak lempang je muka aku bagi sedar, sentiasa buat lawak bagi aku gelak, buat lawak nk belasah siapa yang buli aku. buang masa dengar aku bebel padahal korang bukannya free or nak sangat dengar aku bebel. tapi korang sabaaaarrrrr jeeee..layan jeee perangai aku yg banyak songeh ni( kadang-kadang heheh). tengok? tu yang aku sayang tu. teman aku lepak-lepak. it means a lot to me, okay. saaaaangat. korang dah dengar macam2 kan, aku mengamuk, aku menangis, aku menggila, korang sanggup go through the motions ups and downs, together. ye laaa, yg paling aku sayang pun, abah and adik laki aku. lepas tu, korang lah. takda yg lebih special... bila korang merajuk or betul2 marah, aku takut taw tak. sebab bukan senang lelaki nak mengada-ngada merajuk and marah mcm tu. kalau girlfriends aku, memang lah senang nak mood swings. kaum perempuan kan. standard. tapi aku sayang girlfriends aku lebih laa, nanti diorang jeles habis aku. heheh. tak tahu lah nak balas macam mana jasa korang. aku tak pernah lupa. aku ingat korang sampai hujung nyawa (tajuk filem erra fazira berlakon). heheh.
p/s : jangan merajuk, marah-marah nanti tak hensem ah.

nah. 
 

sorry to say, aku memang jatuh cinta kat semua kawan-kawan aku. semua special. :')
to my girlfriends, darling sweethearts, baby, I HEART YOU FOREVER.
yang aku tahu, aku nak spend time dengan korang, travel sama2, buat kerja gila-gila dulu, baru aku kahwin. okay? nanti aku buat post untuk korang pulak eh. elehhh korang pun tahu aku sayang lebih kat korang kan? takyah cakap pun tahu kan?  :-*

No comments:

Post a Comment