December 06, 2011

HOLD TIGHT

kecewa sebab kecewakan parents and diri sendiri, memang lah parents kata tak kisah, tapi aku kisah apa diorang rasa. hidup aku bukan untuk aku sorang. parents aku, hidup aku. they're my everything. at this point, aku rasa tak berguna sebab tak tunaikan janji, tak dapat bagi hadiah berharga kat diorang. tapi apa aku boleh buat? menangis takkan ubah apa-apa. menangis cuma boleh legakan hati and lahirkan azam baru. rezeki tuhan, jangan persoalkan. ini yang terbaik untuk aku.  nak kata tak usaha, aku memang usaha sehabis mungkin. ini yang dikatakan takdir, setelah usaha, bertawakal. Alhamdulillah bersyukur. mungkin, mungkin tak cukup lagi usaha aku. apa yang aku usaha, itulah yang aku dapat. memang padan muka jugak la. ataupun, mungkin.., mungkin dugaan. apa pun,  terus berusaha adalah kerja aku, yang lain, Allah tentukan.



O yeah, I'll do what I gotta do.
*bermonolog*: Salwa, sometimes, you can't always get what you want. Maybe next time, who knows. rezeki Allah luas. TERIMA KASIH, Ya Allah azza wa jalla. hidup lebih bererti this way.


I get both. 50 keduniaan, 50 kerohanian. my result+kerohanian. my result, it wasn't too bad actually, its just.. average. thats why. still ada chance walaupun sikit. cuma kena compete sangat sangat sangat sangat sangat. takpa. semangat untuk lawan tu paling penting, walaupun jatuh banyak kali. macam tu la baru dapat belajar banyak benda tentang hidup. kalau semua sentiasa senang je, tak faham erti susah. perlu juga ingat,  tak semestinya kita sentiasa diatas, dan tak juga sentiasa dibawah.. one thing, I've learned to let go, entah macam mana rasa banyak benda aku belajar hari ni , and aku tak mampu nak cerita apa aku rasa. rasa yang sangat bercampur aduk.  

I'LL KEEP HOLDING ON TILL THE VERY END.

"obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up,figure out how to climb it, go through it or work around it " well said Michael Jordan.

wokeh, better start working on it. bubye. cry not. *self motivated*

p/s: tahniah kawan2 :)

No comments:

Post a Comment