April 07, 2011

GUMBIRA

GEMBIRAKAH AKU?
tidak. namun aku bersyukur kerana ini semua lumrah hidup, dan aku diberi peluang untuk merasainya. suka dan duka. berada di atas dan di bawah.  mengajar erti dewasa. semuanya kunci kepada kematangan fikiran.


LUMRAH HIDUP ,
bila ada pertemuan ada perpisahan. aku dah berjumpa dengan ramai manusia hebat yakni rakan2/kenalan namun seperti biasa, tidak kekal lama pertemuan itu. 


kepada ANDA, ::::
sahabat tadika, khadijah, kevin, nadia. sahabat sks20; diana, esther, fadhli, imran, asyraf, all of you in cemerlang's. 
sahabat skrm; tak terkata ramainya; tong, hanani, muny, adlan, i can't list all. there's too many of you. 
smks7; oh man, my laling, then goes sofea, aya, roro, shahidah, hilma, alia, nazmi, amir, ameer, 3 azam, 4 sc 1, seniors, semuaaaaaaaaaaaaa . sabda; al-biruni, ruby 06, tul, nad, zaza, pae, deen, ayam, sponga, nikman, adat, luqman, zouk, kamar, ozzy, haziq, aimi ...... smkss; 5 sc, wan. my dorm mates of nilam camp, dorm F2, and all the campsite mates; 
SESUNGGUHNYA TIDAK TERNILAI PERSAHABATAN SAYA DAN ANDA , dan terima kasih kerana sudi berkongsi suka dan duka, pengalaman dan ilmu memberi seribu satu makna yang mewarnai hidup saya selama ini. (walaupun kenal selama 1 minit.) it counts.


NEVER WANNA LOSE YOU GUYS SO DON'T EVER GO AWAY

No comments:

Post a Comment