July 02, 2010

LETUSAN LAVA !

HEHH.
geram tahap semaksima yg mampu. Sudah tidak terungkap dgn perkataan2 yg telah didaftarkan di dalam kamus dewan. apa cerita hari ni ? "PERFECT" !

okay sbelum tu, kita imbas kembali beberapa bulan yg lepas utk santapan dan fahaman anda semua mengapa minah sorang ni menggila sorang2. hah, alkisahnyaa.. ada laa lawatan ke sebuah U tempatan yg agak famous and loaded nih. nama pun GAHH. tak payahla bgtahu yg mana satu. hehe, ok2, UTP. dekat2 ngan UiTM Seri Iskandar. bertolak tgh hari.. naik sebuah bas, hampir2 penuh satu bas tu dgn budak2 5 SN. tp ada gak laa peserta2 dr klas lain dlm 6-7 org gitu. time tu duduk sblah si HAZIra :)
hazira : wawa, hurm, aku dok sblh kau la eh, kwn aku tu x join rini.
aku: ha'ah tu ah kwn aku pun x join, samalah kita.

then.... 1 jam selepas bertolak.. tibalah kitorang yg agak mcm x pernah pegi mana2 trip enn, batak jee. ohh, dkt situ rupanya ada pameran apa ntah. ada laa skolah2 yg gempak2 mcm :

  1. SMS Kuala Selangor
  2. SMT Ipoh
  3. dan seterusnyaaaa...
  4. laa x best laa en citer skolah diorang, pastu Ijat a.k.a izat zulhadi aka Izzati zulhadiana jumpa member2 lama smt ipoh. ecehh shy shy cat pulaa.
ok2 enough with that part. then we went somewhere which i cant recall what its look like, nvm. oh oh the LIBRARY ---> the best so far seriously. gempak habis aaa. then, camwhore. lompat sana pusing2 panjat2 tangga tengok abg2 kakak2 tu pandang semacam and then i was like, ' wehh korang, dah la tu amik gmbr lompat2 panjat2 tangga, sian abg2 kakak2 tu, dema nk blaja'
tp HAMPA DEGIL. KOME TAK MAU DENGAR. HANG PIKIA' UTP TU BAPAK HANG PUNYAA ?

hehe.
then kitoang pun balik. tp library tu KAGUM aa. UTP .. moden. tp.. its not colorful as UiTM. so i would prefer UiTM :)


HAAA, PERJALANAN BALIK TU LAHHH PERKARA YG X DIINGINI BERLAKU.
DAMN IT.
mereka2 YG BERCOUPLE2 TU PUN DUDUK LAA BERSEBELAHAN kan. lgpun cikgu kat depan x toleh2 blkg, plus, mereka2 yg bermulut tuuuuut tak join trip. so amik chance aa.
okay senang citer. balik tu si Hazira tu tiba2 je takda angin takde ribut dia pi kata nak duk blakang coz ada makhluk nak duk sbelah aku. then, aku ckp laa, takpayahlaaa meh la teman aku kat sini, pastu si Hazira boleh jeeeeeee blah pi blakang. dia kata MAMAT TU NAK DUDUK SBLAH AKU !. WTF. aku pun buat relax laaa. takde apa punya. pastu mamat tu duk sblah aku. dah la gosip telah menular, boleh pulak dia nk bg smue org percaya gosip tu dgn duduk sblah aku. eee. then, aku pulak hari tu laaaa terlupa nk bawak phone or MP3. MENDERITA LAAA AKU SORANG2 kat situ. pasal if ada 2 benda alah tu, so boleh cari alasan ar x nak ckp ngan dia enn. ok. time duk sbelah aku tu .. ni perkara2 yg DIA buat:

  • first duduk je ckp HOORAY.
  • then ckp ngan semua org, aku ni jodoh dia ( like an idiot )
  • dia boleh paksa2 aku makan makanan yg dia bawak, and aku tolak dgn niat yg baik sbb da kenyang.. dia naaaaak jugaaaaaaak suruh aku makaaaaaan.
  • dia ckp pasal KAWIN? HA? wtf.
  • dia ckp pasal cincin. ( memang bodoh giler. tp seriously dia ckp benda2 mcm ni)
  • dia ckp pasal masuk meminang ( mak, dia x main2 dowh. pergh aku xtau ar, dia psycho)
  • pastu, tanya aku nak x couple ngan dia since dlm bas tu dia membebel pasal feelings dia tu kan. then, bila aku ckp da BERPUNYA, dia bolehhhh pulaaaaaak cakap , oh erm.. kalau..dah BREAK ngan bf , boleh couple ngan dia ? aku dah x selesa gila2 tahap apa ntah. adoiiii. then aku ckp, nope. so far so good and mak bapak aku pun dah berkenan ngan dia, so.. fhm2 la sendiri.
itu baru sikit jeeee. mcm 2/10 perkara2 menggedik dia buat kat aku enn.
kat skolah pulak, dia buat frust la kan smpai kawan2 dia nak marah2 aku. siap tanya lagi, apa hebat sgt pakwe aku tuh, tanya sape laa apa laa. mcm2. tp kan aku nak je ckp mcm ni dari dulu lagi kat dia ' HOI. KAU NI DAH TAKDE KEJE SANGAT KE HA? SEDAR KE TAK KAU NIH? SAYA NIE ORG PUNYAA, TAK RETI2 LAGI KE? KARANG AKU CAKAP DIRECT, KAU JUGAK YANG SAKIT HATI, TP BILA CKP ELOK2 TAK FHM2 BAHASA. HEHH. please consider urself. ee TOLONG AH. takpayah suruh kwn2 kau adjust2. move on laa, face it or if u can't, jgn gedik ar. MAN UP ! '

actually ni citer berbulan lepas. nak bg korang fhm. kawan2 dia ni pun mangkuk mcm dia gak. tak reti malu. ish. sampai hari ni still nak adjust2. DUHHH..
okay citer dia.. hari ni. kat bio lab, semangat ar kan nak blajar. skali... tmpat sebelah aku yg kosong tuh diisi oleh... ha cuba teka sape? MAMAT tu laa. then kwn aku ( laki ar, tp dia ni baik :D) dia tanya ada lead 0.7 tak, aku ckp takde. boleh pulak sorang ni menyampuk, oh tanyalah boyfriend sbelah dia tuuu. maaaaaaaaak, panas jeee hati. nasib baik kwn2 aku suruh sabar. kwn2 aku punnn boleh nmpk apa laa bangang sgt mamat tuh n kwn2 diaa, boleh pulak buat hal mcm tu. eeeeeeee. nak muntah aku dgn perangai diorang. WEH, DAH LA TU. study2. fikir masa depan weh, jgn risau pasal aku, ramai lagi wanita2 cantik lagi menawan kat luar sana. pilih jee. apa la susah sgt. hurmm.

harapan : tolonglah. aku dah tak kuasa nak layan perangai2 mcm ni. weh, aku nak rehat sikit jee. dah lama aku x rehat tgk perangai2 mcm ni. penat ar. so aku harap sgt, drpd mengejar benda yg x akan dapat, baik kau blajar elok2, score SPM. ok lah, to my problems... please and pleaseeeeeee go away. thank you. oh oh n WISH ME LUCK for my exams :)

No comments:

Post a Comment