September 09, 2011

EXHAUST

I do.
believe in this.

Ya Allah ,
... Ajarkan aku mencintai dengan sederhana..
Ajarkan aku agar lebih pandai memendam cinta..
Ajarkan aku untuk lebih mencintai-Mu dan kekasih-Mu
Ya Allah,
jagalah aku dari dosa dunia..
Jagalah dia dari dosa cinta..
Aku mencintainya karena- Mu
Aku pun akan rela melepaskannya apabila Engkau kehendaki.
.

"i wish, i wish, to let go is to fear less and love even more."

Kenapa.?
Kau.. menjauhkan diri?
after all this time?
It is so sad knowing you've changed this much. for an unknown reason.
I wish, I wish I never met you.
It's tearing me apart because I don't know you, anymore.
#brokenheart.

I can't stand thinking bout you every, single minute. My heart's dying. Heal me I'm heartsick. :(
                                                  

No comments:

Post a Comment