May 07, 2011

TAKDIR

takdir membawa aku ke sini.

aku tak menyesal sebab, semua telah diaturkan dengan rapi oleh Yang Maha Esa.
terima dengan hati terbuka, redha. kadang2 apa yang difikirkan baik untuk kita, sebenarnya tak baik. so, tengok selepas ini ke mana. memang rasa tertampar juga kadang2 tapi aku ingatkan diri sendiri, semua dah tertulis. And aku sedar, pengalaman macam nie mengajar aku untuk bangkit balik setelah terjatuh, ketawa setelah menangis, gembira setelah kecewa.


kecewa macam mana pun, aku akan bangkit.
menangis sampai air mata kering, ini semua asam garam hidup.
selepas ni, permulaan hidup, open up a new book. Apa yang di belakang, tinggal kenangan. dan, menjadi pembakar semangat serta peringatan kepada jalan yang mendatang.

all that matters to me ---> my parents. mereka pembakar semangat aku dikala aku jatuh. thank you.. dan kepada kawan2 aku, seriously, aku sayang korang, korang juga pembakar semangat aku. goodluck to you guys, i wish all of you every happiness, every success. just jangan lupakan aku lah kaaaaan.

Ya Allah, Engkau lah kekuatanku.
aku redha dengan ketentuanMu, apa yang telah ditetapkan untukku sangatlah indah.
syukran syukran syukran

No comments:

Post a Comment