February 05, 2011

TORNADO

WELL I'M NOT GOING TO explain ANYTHING related to the title ' TORNADO '.
it's my mood swing. TORNADO is the word to explain my mood swing.
5-2-2011. tornado tahap F5 kot.

I need my friends.
takpa2. sekejap jea tornado aku nie. sebentar lagi landing atas katil, peluk teddy, tidur. bangun tak hingat apa dah. yeah, cara aku nak cool down ---> TIDUR. sesetengah orang, makan. nope it's not me. aku tidur. ke tengok tv ke... masak kat dapur ke. oh yeah aku suka masak ;)
confirm hilang.

TETAPI, jangan cari pasal dalam masa2 macam nie, time aku tengah mood swing. aku nie jarang mood swing and jarang marah and jaraaaaaang merajuk. so, sekali mengamuk ke merajuk ke marah ke, takda harapan lah okay. tiada maaf bagimu. (okay, still boleh dipertimbangkan if orang tu and aku berubah sekali)

tadi wedding kakak Q , best. ambil gambar, yeahhh DSLR !! hehe puas dowh. thanks akak, kasi pada saya tolong ambil gambar guna camera akak walaupun saya and akak tak kenal pun. haha jangan risau gambar saya, sure do, good quality and perfect angles. hehehe perasan. (eh betul apa) . tunggu lah nanti aku dapat satu. habis semua aku snap.


woi woi, alang2 aku dah mood swing, nanti aku lepak teluk batik ah balik nanti. hmmm best ;)
woot woot :D
aku sebenarnya nak kutuk orang.... tapi disebabkan aku nie baik sangat, tak jadi lah. or sebab aku nie marah tahap tak hingat sampai tak jadi nak kutuk. hahaha i know... aku baik ( betul kan kan kan?? sekali sekala nak perasan takpa :] )

okay lah tak larat dah nak tornado nie. penat tahu tak. baik pergi masak, ada faedahnya and.... I can improve my cooking skills hehehe :)

buhbye ;)

No comments:

Post a Comment