August 26, 2010

TRIAL SPM PERAK.

ITs BEEN AWHILE. lama gila tak update blog.

TRIAL SPM PERAK 2010.

damn it. baruu sajaaa selesai. heh. lega teramat. but still result nanti frust menonggeng arrr gilaaa. shit. i know i messed up. add math paper 2 tak boleh susah lagi ? time buat paper 1, agaaak ah lega coz boleh buat ( for the first time, idea dtg syukur n jawapan semua dapat) tp tak cukup masa. .. well, tak susah cuma soalan yg dia mintak tu calculation dia panjang2. genius addmaths pun tak sempat, apa lagi aku. so...at that time i was thinking , nvm salwa cover up in paper 2. pergh, sampai paper 2.. haih. hancur. well....semua org kata paper 2 tak sempat ar. HABIS LAAAA BUDAK2 SAMUDERA KENA marah. oh yeah gempak. belum citer pasal ROTAN lagiiii.woohooo!
eh wait, hehe ISNIN ada EST.

now enough with all that.
im thinking how it looks like..i mean, my result. hehhh kecewaaaaa. i knoww! okay after raya laa dapat result penuh but before that kitaaaaaa ENJOY rayaa dulu. dont mention it because im going to enjoy my raya. weh, aku da gila YA KNOW?! sebab aku tak tahu nak cerita apaa. oh oh, YES RAYA.
tahun ni, colour.. first day of raya pakai baju kurung purple-white and some pink then the second day, white-darkgreen. since trial dah habis so legaaa kepala otak and now im going to focus on my shawl. belum cari lagii doe. inner je da ada. don't know nak cari dekat mana..but balik SHAH ALAM dulu then cari dekat pkns je kot. haha, raya dekat SEKSYEN 2, sape nk join jom ah. bangang raya kat bandar.

lagi lagi..? im out of idea. nak cerita apaa? oh shopping. oh yeah, dah jumpa beberapa baju yg..hihi.. cute. da beli and pakai raya. haha. baru sikit jee shopping sini, nnt cuti shopping ah gegila. woohoo.sumpah ghila bowsahnn aku tak tahu nak citer apa. then, aku dengar sekolah aku samudera, cuti lama sikit.. please laa berita tu betul aku sanggup sekolah ganti so that boleh lama sikit kat shah alam dude.

ohh cikgu, maafkan kami..jika result kami mengecewakan, tapi.. kami 100x kecewa setelah penat menelaah buku2 rujukan tak henti2 menggantikan waktu tidur dan segalanya dikorbankan, begitu jadinya. maafkan kami. :'|

p/s : aku tak sabar gilaa nak habis sekolah BUT at the same time never wanna end my school life. NAK LESEN ! then gerak bagan datoh jumpa budak ruby 6, gilaa ah rinduu diorang da call every week like 30 minutes every session ( memang menghabiskan duit je call aku), so i decided, made up my mind and promised them dah nak dtg tgk. haha. :)

okay end of kemerepekan.
sekian terima kasih. gilaaa betul aku bowsahn.

No comments:

Post a Comment