July 09, 2010

tet.

thursday. cuti cancel tukar hari khamis. kira okaylah kan due date addmaths dilanjutkan sehari and guess what, record baru ah kan 3 hari je buat folio addmaths. wait. TAK COPY AND PASTE OKAY. Am proud of ma self. haha, legaaaaaa gilaaa kalau tak sempat hantar tgklah sape yg mengamuk nnt habis lah paper addmaths dia tanda cincai. haish. aku da kena okay. org lain punya pasal tp focus dia dah hilang n semangat marking paper terkubur so, PAPER AKU JADI MANGSA. addmaths paper 2 aku 7-8 marks dia lupa tanda. then tak boleh pulak tambah markah sbb markah dah hntr PPD. terbaik~
okay. aku gaduh dgn mak aku. heh. alright forget about it right away salwa. chillax. sekarang azam aku buat tak tahu jee n study. lantaklah kan my mom nak ckp apa malas nk tolong house chores ke kan, but the facts is i've done it years ago ma. Please let me have some rest. SPM is everything. Nak jadi degil cket ah tahun ni. ohh 4-5 bulan jee. But later ma, you will see my result kan.. haa, that time nanti boleh bangga. your first daughter will make her dream come true. ;)
crita dia skarang, I wanna hit the cinema. but since my parents are too busy so I have to take care of those budak budak gedik dlm rumah aku, then next week ada july test.. and menggila la sorang2 kan, nak join jugak cerita yang tengah hot ni, new released, ECLIPSE. ahh... jacob. I MISS YOU BABY
okay, let us take a break on Saturday. bye.
pasal eclipse tak boleh tengok, yeah ( noble sacrifice laaa kan jaga adik2, ngade2 da besar pun kena extra care. ) so I layan laa hindustan. hahaha. :D

No comments:

Post a Comment